Teklif Sürecinde Şiddetsiz İletişim

Günlük iletişimi çok daha pürüzsüz bir hale getiren Şiddetsiz İletişim yönteminin (NVC) birkaç temel düsturunu kullanarak; müşteriyle tanışma, teklif verme ve iş geliştirme süreçlerini bir üst seviyeye taşımak mümkün. Biraz uzunca bir deneyim yazısı oldu ama itiraf edeyim, yazarken çok eğlendim. 😄 Özellikle görsel iletişim tasarımı alanında çalışan freelancer, solopreneur, butik ajans sahibi vb. arkadaşlara okumalarını tavsiye ederim.

Yazının devamı...

Ajans Hizmeti Almadan Önce Bu 6’lı Toksisite Testini Yapın

Bu makalem sadece görsel iletişim tasarımcısı arkadaşlarım için değil, ajans hizmeti alan ve veren herkes için… Çünkü madalyonun öteki yüzünde, müşterilerin başına bela oldukları kadar sektörümüz için de tehlike oluşturan “toksik tedarikçiler” var. Bunları erken teşhis edip hızlıca hayatınızdan çıkarmanız hayrınıza olacaktır.

Yazının devamı...

Ekspertiz Çemberi Nedir?

Ekspertiz çemberi, hizmet verilebilir bir konuda, doğal bir sohbet esnasında bile rahat cümle kurabildiğin, kendinden emin olduğun, fiyatını bildiğin alandır. Bu çemberin dahilinde çeşitli ihtiyaçları olan potansiyel müşterilerin karşına çıktığında, artık onlara bir satış konuşması yapmak zorunda kalmazsın. Bunun yerine ihtiyaç duyulan çözümler konusunda eksper olduğun gerçeği üzerinden bir iletişim çok daha gerçek ve ikna edicidir.

Yazının devamı...